Bedankt voor je aanvraag!

Wat leuk dat je interesse hebt in een vacature/functie bij VESTEN ZZP. We zullen jouw aanvraag zorgvuldig bekijken en nemen zo snel mogelijk contact met je op. We kijken er naar uit om je te leren kennen!

Benieuwd hoe het nu verder gaat?
Bekijk alvast de 4 stappen hieronder

1. Solliciteren.

Onze samenwerking begint met een uitgebreide kennismaking. We praten over je kennis, ervaring, maar ook over je ambities voor de toekomst. Welke opdrachten zoek je? Waar loop je warm voor? Welke type bedrijf past bij jou? Welke specifieke kennis of ervaring wil je graag inzetten voor klanten?

2. Nieuwe ZZP opdrachten.

Vervolgens bespreken we de concrete opdrachten bij opdrachtgevers en vinden we een passend project. We introduceren je bij de opdrachtgever, bereiden je eerste kennismaking voor en begeleiden je bij het maken van afspraken over taken, resultaten en verantwoordelijkheden.

Ben je begonnen aan je nieuwe opdracht, dan hou je regelmatig (telefonisch) contact met je accountmanager. Na een maand evalueren we hoe de opdracht verloopt.

3. Je administratie goed geregeld.

Alle zaken rondom contracten, administratie, verzekeringen en facturen nemen we jou zo veel mogelijk uit handen. We zorgen dat dit goed geregeld en op orde is, zodat jij geen onnodige risico’s loopt als ZZP’er. Jij levert digitaal je gewerkte uren aan. Wij factureren naar de klant en zorgen dat jij op tijd wordt betaald.

4. Vesten kennis- en netwerkevents.

Als ZZP’er maak je onderdeel uit van ons team en ons uitgebreide netwerk. Ieder kwartaal organiseren we in company trainingen, kennisevents en netwerkbijeenkomsten. Je bent altijd welkom om deel te nemen. Je ontmoet daar collega’s, wisselt kennis en ervaringen uit en je breidt je netwerk steeds verder uit.

Zo beschik je altijd over actuele kennis, ben je gemakkelijk inzetbaar op innovatieve opdrachten en blijf je in de toekomst wendbaar in de markt.